1

Garantii

Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

  • Vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS, 11.ptk.; paragrahv 218(2)) on kliendil õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

  • Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis Kliendil asendamist nõuda ei ole võimalik, kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid.

  • Raha tagastamist on kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11.ptk., paragrahv 222(1)).

  • Toote defekti ilmnemisel, kohustub klient  teavitama OÜ Jahipauna probleemist e-posti aadressil info@jahipaun või jahipaun@jahipaun.ee kirjeldusega, kuidas ja millal oli avastatud või tekkis defekt ning võimalusel ka lisama fotod defektist.

Raha tagasi garantii

  • Kui netipoest ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi või ei vasta Teie ootustele, siis on Teil õigus see tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

  • Ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt (näiteks nimeline kaup: spinninguridvad vm.)

  • Toote tagastamiseks tuleb esitada taotlus e-maili aadressile info@jahipaun.ee või jahipaun@jahipaun.ee.

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis, kaasas peab olema kõik algselt komplekti kuulunu. Tagastatavale kaubale peab olema lisatud ostuarve.

  • Raha tagastatud kauba eest kantakse tagasi Teie pangaarvele 14 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamisest (jõudmisest Jahipauna lattu).

  • Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab ostja.

  • Kui tagastamisele kuuluv ese ei vasta tellitule, kannab tagastamiskulud kaupleja.

  • Kaupa saab tagastada lähimasse Jahipauna kauplusesse või posti teel Rocca Al Mare, Sikupilli, Tartu Lõunakeskuse või Pärnu Kaubamajaka Itella Smartposti või Omniva pakiautomaatidesse. Kontakttelefoniks märkida +372 5686 8974

Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:

  • kui tootele on tekitatud füüsilisi kahjustusi või seda on valesti hooldatud

  • kui on rikutud toote kasutusjuhendis märgitud reegleid või kasutustingimusi, kui toodet on kasutatud mittesihipäraselt

  • kui toodet on ise püütud remontida

  • kui toote seerianumber või tootenumber pole loetavad

  • garantii ei kehti loomulikul teel kuluvatele seadmetele ja nende osadele

Jahipauna netipoest ostetud kauba  garantiitunnistusena kehtib originaalarve.  Originaalarve saadame teile koos pakiga. Hoidke see alles!